ردیف
|
عنوان دوره
|
مباحث دوره
|
نام مدرس
|
مدت
|
زمان برگزاری دوره
|
1
|
ایجاد ردپای دیجیتال و تولید محتوا
|
آشنایی با مفاهیم اقتصاد محتوا، انواع محتوا و استراتژی های تولید محتوا و ابزارهای بازاریابی محتوایی
|
حمید محمدپور
|
6 ساعت
|
18 و 25 آبانماه
ساعت 16:00 الی 19:00
|
2
|
مبانی کارآفرینی
|
آشنایی با تاریخچه و مفاهیم پایه کارآفرینی، سبکهای زندگی اقتصادی، الزامات نیار برای موفقیت در کارآفرینی و فرآیند و مسیر پرتلاطم آن
|
هادی افشاری
|
3 ساعت
|
۱۹ آبانماه
ساعت ۱۴:00 الی 17:00
|
3
|
طراحی ارزش پیشنهادی مبتنی بر تفکر طراحی
|
آشنایی با مفاهیم تفکر طراحی، طراحی محصول مبتنی بر رویکرد چابک MVP و طراحی ارزش پیشنهادی
|
صدرا امامی
|
9 ساعت
|
2 و 9 و 16 آذرماه
ساعت ۱۴:00 الی 17:00
|
4
|
حقوق تجارت برای کارآفرینان
|
آشنایی با ساختارهای حقوقی شرکت ها و انواع آن و قراردادهای مختلف با مشتریان و با سرمایه گذاران
|
هادی کاظمی
|
3 ساعت
|
23 آذر ماه
ساعت 16:00 الی 19:00
|
5
|
مهارتهای ارائه و ابزارهای ارائه به کارآفرینان
|
آشنایی با اصول ارائه ی گزارش ها، ابزارهای ارائه، اسلاید و گزارش، فن بیان و نکات مهم در ارائه به سرمایه گذاران
|
حمید محمدپور
|
6 ساعت
|
7 و 14 دی ماه
ساعت 16:00 الی 19:00
|
6
|
آشنایی با ویژگیهای کارآفرینان و سبک زندگی کارآفرینانه
|
آشنایی با ویژگی های شخصیتی کارآفرینان، ویژگی های رفتاری و مسیر زندگی کارآفرینان و سبک زندگی کارآفرینانه
|
هادی افشاری
|
3 ساعت
|
۲۲ دی
ساعت 14:00 الی 17:00
|
7
|
استراتژیهای ورود به بازار برای کارآفرینان
|
آشنایی کارافرینان با انواع استراتژی های ورود به بازار، معیارهای انتخاب و تاثیر هر یک بر آمیخته ی بازار
|
هادی افشاری
|
9 ساعت
|
۶، ۱۳ و ۲۰ بهمن
ساعت 14:00 الی 17:00
|