سال جهش تولید
X
   
 
    • بخش های خبری
    • اطلاعیه ها
      دوره آموزش اپراتور ماشین آلات معدنی (دامپتراک)
      شرکت توسعه خدمات بازرگانی نورد ایران با همکاری سازمان‌های توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و فنی و حرفه‌ای کشور در راستای تربیت نیروی ماهر در رشته‌های کار با ماشین آلات معدنی بخش خصوصی دوره آموزشی اپراتوری ماشین آلات معدنی (دامپتراک) را برگزار می‌نماید.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۳/۰۳/۲۴  
      برگزاری جلسه مشترک بین مدیریت آموزش‌، پژوهش و فناوری ایمیدرو و مرکز آموزش‌های تخصصی دانشگاه شهید بهشتی
      این جلسه مورخ اول بهمن ماه 1402 در محل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) با محوریت برگزاری بهینه دوره‌های آموزشی تخصصی بخش معدن و صنایع معدنی برگزار شد.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۲/۱۱/۰۳  
      جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی
      سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران هر ساله فرایند ارزیابی بهره‌وری بخش معدن و صنایع معدنی را به منظور فرهنگ سازی، ارتقای بهره‌وری و افزایش توان تخصصی کارشناسان فعال برگزار می‌نماید.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۲/۰۵/۲۸  
      برگزاری همایش نهمین جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران
      نهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی به منظور فرهنگ سازی ارتقای بهره‌وری در بخش معدن و صنایع معدنی و بالابردن توان تخصصی کارشناسان فعال این بخش در سال 1401 برگزار توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران برگزار می‌شود.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۲/۰۳/۲۹  
      برگزاری چهارمین دوره جشنواره تخصصی اینوماین در خرداد 1402
      موسسه یونیدرو با تکیه بر تجارب پیشین و در راستای ایفای نقش واسط حرفه‌ای میان بازیگران اقتصاد معدن و صنایع معدنی درصدد است تا چهارمین جشنواره ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی (اینوماین 4) را در تاریخ 23تا 24 خرداد ماه سال 1402 با همکاری سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو)، دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی و دیگران بازیگران حوزه معدن و صنایع معدنی و اقتصاد دانش‌بنیان برگزار نماید. تجربه موفق برگزاری دو جشنواره اینوماین در سال‌های 1397، 1398 و 1400 که مورد استقبال و توجه جامعه معدن و صنایع معدنی در کشور قرار گرفت و در رسانه‌های عمومی و تخصصی نیز بازتاب یافت، ما را بر آن داشت تا با تکیه بر تجارب و درس‌آموخته‌های دو دوره پیشین و ضمن حفظ رسالت واسطه‌ای خود، در پی ایجاد و استمرار حلقه‌های ایجاد شده در جهت تجاری‌سازی ایده‌ها و ظرفیت‌های دانش‌بنیان کشور در حوزه معدن و صنایع معدنی باشیم.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۲/۰۳/۲۹  
      الزامات بهره‌وری در آموزش، پژوهش و فناوری
      ماهنامه بهره‌وری ملی با موضوع الزامات بهره‌وری در آموزش، پژوهش و فناوری و رویکرد "نوآوری در الگوها، خلاقیت در روش‌ها"، با اشاره به "گفت و گوی اختصاصی با رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم "،"گزارشی از استقرار چرخه بهره‌وری در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری"، "میزگرد تخصصی بهره‌وری در آموزش عالی" و ... موضوع هدف را بررسی و نتایج به دست آمده را تشریح نموده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۱/۰۷/۲۶  
      شرکت در نظرسنجی و تکمیل پرسشنامه بررسی تاثیر روندهای موثر بر آموزش، پژوهش و نیروی کار ایمیدرو
      در راستای پروژه «آینده نگری و تدوین سیاست‌ها، محورها و برنامه‌های کلان آموزشی ایمیدرو در راستای توسعه نیروی کار حال و آینده بخش معدن و صنایع معدنی» و به منظور اخذ نظر خبرگان این حوزه پرسشنامه آنلاین طراحی و جهت تکمیل ارسال شده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۱/۰۴/۲۱  
      نگاهی به صنعت فولاد در چین - گزارش ماهنامه ورد استیل
      کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی (NDRC) اعلام کرد دولت چین به فعالیت‌های خود در خصوص کنترل تولید فولاد در سال 2022 ادامه خواهد داد. هدف از این اقدام اطمینان از کاهش سالانه کل تولید فولاد خام چین برای سال 2022 میباشد. شدت محدودیت‌های تولید در استان‌های مختلف متفاوت است. استان‌هایی که با آلودگی هوای بیشتری در فصل زمستان روبرو هستند بیشتر در کانون توجه از سوی دولت قراردارند و نیازمند اقداماتی برای کاهش آلودگی ناشی از تولید هستند. این استان‌ها شامل پکن، تیانژین، هبی، شانشی، هنان و شاندونگ می‌باشند. تولیدکنندگان با عملکرد ضعیف زیست محیطی نیز در زیر ذره‌بین دولت قرار دارند.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۱/۰۳/۲۳  
      دیدگاه شماره 958 درخصوص تحلیلی بر مشارکت‌های بین‌المللی در صنعت خودرو کشور
      موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی با هدف انعکاس تحلیل‌ها و نظرات، دیدگاه شماره 958 درخصوص تحلیلی بر مشارکت‌های بین‌المللی در صنعت خودرو کشور را منتشر کرده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۰/۱۱/۰۴  
      ارسال دیدگاه شماره 957 درخصوص انقباض اعتبارات بخش صنعت و معدن در لایحه بودجه 1401
      موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی با هدف انعکاس تحلیل‌ها و نظرات، دیدگاه شماره 957 تحت عنوان "انقباض اعتبارات بخش - صنعت و معدن - در لایحه بودجه 1401" منتشر کرده است.
      تاریخ انتشار  :  ۱۴۰۰/۱۰/۲۹